Розробки уроків фізичної культури та позакласних заходів, матеріали до уроків 

25.02.2019

СПОРТИВНЕ СВЯТО "ВЧИТЕЛІ, БАТЬКИ І Я - ЦЕ МОЯ ШКІЛЬНА СІМ'Я"

Сценарій свята

     У спортивному святі під назвою «Вчителі, батьки і я - це моя шкільна сім'я» задіяні учні 5-7 класів, їхні батьки та вчителі. Мета проведення свята - популяризація і пропаганда здорового, активного способу життя серед дорослих і дітей, залучення до спільної діяльності школи та сім'ї. Сценарій свята складається з різних видів фізичних вправ, рухливих і спортивних ігор в поєднанні з елементами, хореографії, співу, вікторин та конкурсів. В ході свята виховується стійкий інтерес до фізкультури і спорту, до особистих досягнень, розвивається творча активність, ініціатива. Характерними особливостями свята є включення в програму ігор з елементами командного і особистого змагання та естафет. Ігрова діяльність спрямована на формування готовності і умінь прийти один одному на допомогу. Конкурси і завдання в сценарії свята допоможуть сприяти всебічному, гармонійному, фізичному розвитку (сили, витривалості), координації і вольових якостей. Найважливіший підсумок свята - радість від участі, перемоги, спілкування в спільній діяльності.

Сценарій спортивного свята


ЧИТАТИ ДАЛІ...


© 2018 Комунальний заклад "Храпинська ЗОШ І-ІІ ступенів"
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати